Centre d'educació infantil a Barcelona

Al nostre centre d'educació infantil a Barcelona tenim places per a nens de 0 a 3 anys

escola infantil a barcelonaA Trencapins, centre d'educació infantil a Barcelona, afavorim la convivència i el respecte des del primer moment

Des que els nostres alumnes i alumnes acudeixen per primera vegada a Trencapins, centre d'educació infantil a Barcelona , el nostre objectiu és fer que descobreixin que no estan sols, que han de compartir coses i persones i que poden començar a conèixer el món que els envolta mitjançant el desenvolupament del moviment, el seu control corporal, les primeres manifestacions del llenguatge i les pautes elementals de la seva convivència i relació social.

El nostre centre d'educació infantil a Barcelona vol ser una prolongació socialitzada de l'ambient familiar que considerem el més adequat pel desenvolupament dels nens i nenes a la primera infància. Per això, demanem la col•laboració dels pares i mares a la nostra dinàmica mitjançant la participació activa i creativa a la nostra tasca i crear així una interacció entre l'escola i la família. La nostra intervenció com a adults té com a objectiu la comunicació, per això respectem la visió infantil, la seva forma d'entendre, d'aprendre i d'expressar.

El joc espontani dels nens constitueix el principal motor que mou tota la nostra dinàmica educativa. Per això, al nostre centre educatiu a Barcelona ho afavorim i ho respectem. Aquest joc posseeix els recursos que es precisen per desenvolupar l'autonomia i construir la personalitat dels nens i nenes. Així, procurem que, a cada moment, el joc espontani sorgeixi per construir un nou aprenentatge lligat a un que ja se sap o bé consolidar un ja conegut on s'integrin els aspectes sensomotors, afectius i cognitius per una vivència ajustada a les necessitats dels menors d'aquest moment

Trencapins

Carrer Topazi 22,